tiistai 19. heinäkuuta 2011

Ekaa kertaa lääkärissä


Martta:"Mä kävin viime viikolla lääkärissä ekaa kertaa. Vähän hirvitti olla autossa ja pidinkin jonkin verran meteliä asiasta. Lääkäri oli ihan mukava, taitaa olla kissaihmisiä.;) Antoi rokotteen ja katteli mun korvia ja sieltä kuulema löytyi punkkeja! MI-AU! Sitten se hoitaja laittoi emännän kanssa mulle jotain lääkettä niskaan, se ei tuntunut kovin kivalta kun pidettiin väkisin paikallaan. Mut kai se oli pakko, että mokomat punkit lähtis pois. Molla sai kuulema saman lääkkeen, mut sille laitettiin se sit vasta kotona, koska ei ollut mukana lääkärikäynnillä. Illasta mua sitten rupesi vallan ramasemaan. Olisin vaan nukkunut ja emäntäkin epäili, että taisi olla tujumman puoleinen lääke kun pisti mun pään ihan pyörälle. Mollalle ei tuntunut olevan sellasta vaikutusta. Noh, seuraavana päivänä sitten olin taas ihan normaali. Hoito kuulema uusitaan parin viikon väleinx3, jotta punkit ja muut mahdolliset loiset lähtisivät kokonaan pois... Kuvassa Molla kävi ihmettelemässä vieressä vähän aikaa, kun olin niin vaisu. Yleensä tykkään kovastikin leikkiä ja puuhastella ympäri kämppää.;)

Ei kommentteja: