tiistai 19. heinäkuuta 2011

Päiväunet parvekkeella

Molla: "Päivää taasen, arki on ruvennut sujumaan aikas kivasti tuon Martan kanssa. Välillä tulee noita painiotteluita, mistä olikin aiemmin videota, mutta leikkiähän se vain on! Itse olen tykästynyt parvekkeella nukkumiseen, ja näkyy tuo Marttakin ottaneen mallia...Yöt olen yleensä osittain nukkunut emännän vieressä, mutta nykyään olen pääasiassa sohvalla, kun tuo Martta on siirtynyt sängyssä nukkumiseen, enkä oikein vielä ole pikkulikkaan niin tottunut, että samassa samassa petipaikassa kovin pitkään sen kanssa viihtyisin..."

Martta:"Heippa, on tää aikamoista kun pitää kaikenlaisia uusia tapoja opetella uudessa huushollissa. Mä olen ihastunut tuohon eteisen lattiaan ja tykkään tehdä pissat sinne enkä aina laatikolle asti. Nyt tuo emäntä keinot keksi kun siirsi laatikon just siihen paikkaan, mikä oli mun pissapaikka! Kai täytynee sit pikkuhiljaa opetella käymään vallan siellä. Kun täällä näkyy olevan ihan molemmille omat vessat, tosin käydäänhän me molemmissa, kumpi sattuu olemaan lähempänä hädän sattuessa.;) Tuo kesähuone on ruvennut muakin kiehtomaan, omin tuon toisen tuolin, kun Molla nukkuu aina tuossa toisessa. Öisin tosin usein menen emännän viereen nukkumaan, vaikka se on kuulema ennen ollutkin Mollan paikka."

Ei kommentteja: